TERVETULOA HYVINVOINNIN JA HYVÄN OLON VUOTEEN 2020! 

07.01.2020

Kun jotain kerran menettää, siitä pitää kahta kovempaa kiinni sen palatessa. 

 Olen kerran menettänyt mun terveyteni kokonaan. Olin laiha, väsynyt, sisältä rikki ja turhautunut tilanteeseen. Määrittelemättömän mittainen liikuntakielto ja sisäinen iso ahdistus. Kaikesta. Tulevaisuuden unelmat ja haaveet sai mut lähtemään mun polulle, joka on jatkunut tähän päivään asti. Terveeksi, energiseksi ja itsevarmaksi nuoreksi naiseksi. 

Oli pitkä ja raskas tie päästä tähän, missä on nyt. Treenaavana, hyvinvoivana ja terveenä naisena. Ainakin kun tietää, ettei tälläinen olotila ole itsestäänselvyys, sitä arvostaa varmasti enemmän, kuin yksikään muu. On tehty töitä, käsitelty asioita, poljettu paikallaan, otettu askelia taakse ja harppauksia eteenpäin. Vasta viimeisen vuoden aikana uskalsin 100%:sti todeta, että nyt se on täysin takana. Thank god. Mutta vaikka se kuinka oli suoraansanottuna paska keissi, niin jäihän siitä paljon käteenkin. Tärkeimpänä oppina se oman kehon ja mielen arvostus ja rakastaminen, mutta toisaalta myös se ymmärrys siitä, mitä mä haluan 'isona' tehdä. Mä haluan auttaa.

Kokoajan vaan enemmän ja enemmän mä ymmärrän, että mun pitää taas kerran lähteä niitä omia unelmia kohti. Haluan olla apuna, tukena ja inspiraationa, monellakin tapaa. Pienimuotoisesti olenkin sitä personal trainerina tehnyt ja luulin, että liikunta-ala tulee olemaan se mun the thing. Mutta vaikka sitä kuinka rakastankin, ei se tule tulevaisuudessa mun päätyö olemaan. Haluan pitää kokoajan muutamia tavoiteellisia treenaajia mun kelkassani ja panostaa heihin, mutta käyttää mun pääkapasiteetin johonkin suurempaan. Olen päättänyt lähteä hoitoalalle opiskelemaan ja johdatella sitä polkua itseäni eteenpäin kohti omaa vilpitöntä intohimoa. 

MUN SUURIN INTOHIMONI ON AUTTAA. TAVALLA TAI TOISELLA.

Toinen polku - se polku miksi nyt kirjotan - on vaikuttaminen nuorille ja miksei vanhemmillekin oman alani kautta. Terveellinen ruokavalio ja urheileminen / liikkuminen luulisi olevan helppo homma, mutta valitettavasti ollaan menty niissä selvästi ns. yhteiskunnallisesti taaksepäin. Etenkin näin joulun ja vuodenvaihteen jälkeen ryhdytään keventämään, dieettaamaan & elämään 2.0 elämää. Ruoka vaihdetaan salaattiin ja treenimäärit kerrotaan kahdeksalla. Tästä maailmasta ja mentaliteetista terveys on kaukana. Mitä mä haluan promota on terveys, hyväolo ja koko elämän kestävät tavat. Yhteenkään näistä ei kuulu rajoittaminen, kieltäminen tai morkkiksen kokeminen. Ja vaikka se on äärettömän epämediaseksikästä syödä vaikkapa lautasmallin mukaan, mä ajan sen asian puolesta ihan satasella. Ainakin ennemmin sen, kuin pilkun tarkan listan ja ahdistuksen seuraamista. 

Multa on siis tulevaisuudessa tulossa treenivinkkejä, reseptejä, ruokavaliopuhetta ja hyvinvoinnin ABC. Mun tarkoitus on kehittää yhteisöä, jossa jokainen saa loistaa, kehittyä ihmisenä joko henkisesti ja miksei fyysisestikin - mutta kaikki hyvällä ololla ja hyvällä filiksellä kuorrutettuna. Mä olen todistanut ja todentanut jo useiden valmennettavien kanssa sen, ettei loistaviin tuloksiin tarvita kärsimystä ja kuureja, vaan miellyttävä ja helposti noudatettava elämäntapa. Että vaikka se elämä kuinka on lyhyt, niin ei se kahdeksan viikon dieetti sitä muuta paremmaksi. 

Jos sä haluat vuonna 2020 olla paras versio itsestäsi ja voida paremmin kuin koskaan,

jää seuraamaan mua ja kerää itseesi energiaa ja inspiraatiota yhdessä mun kanssa! 

LET'S GET THIS (YEAR) PARTY STARTED!  

© 2018 Hanna Maaret -personal training
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita